התעוררות פרוייקט תמ"א 38 בכל חלקי הארץ

תמ"א 38, התוכנית לחיזוקם ושיפוצם של מבנים , המעלה את ערך הדירות בכמה עשרות אחוזים, הופכת פופולארית יותר ויותר. תמ"א 38 שהייתה נפוצה עד כה בעיקר בתל אביב, מתחזקת בערים נוספות שמשכילות להבין את יתרונותיה וכעת הביקוש לה גדל בהרצליה, רמת גן, ערים נוספות במרכז, ואף מחוצה לו דוגמת חיפה.

[לפרטים נוספים על תמ"א 38 לחצו כאן – יצחק הבדלה]

עד לאחרונה תמ"א 38 עמדה בפני בעיות כמו אי כדאיות כלכלית כשמדובר באזורים שאינם הערים המבוקשות או קשיים מצד חלק מהרשויות המקומיות בכל הקשור להיתרי הוספת יחידות הדיור (שהן התמורה שמקבל היזם עבור השיפוץ והחיזוק במסגרת התוכנית). כמו כן, לעיתים קיימות מחלוקות בין הדיירים על אופן הוצאת התוכנית לפועל – חלק לא מעוניינים במעלית או בתוספות לדירות ולמעשה רוצים לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה. אולם ככל שהזמן עובר, מבינים התושבים ששיפוץ וחיזוק במסגרת תוכנית תמ"א 38 עדיף מפרויקטים של פינוי בינוי, שכן עדיף לשפץ ולהעלות את ערך הנכס מאשר לעבור.

לקריאת המשך המאמר-יצחק הבדלה

אודות יצחק הבדלה

יצחק הבדלה, מנכ"ל חברת נישה העוסקת ביזמות נדל"ן, קבוצות רכישה ותמ"א 38. ליצירת קשר: יצחק הבדלה 050-9901199 , 09-9558795 www.nishaa.co.il
פוסט זה פורסם בקטגוריה איציק הבדלה, יצחק הבדלה, יצחק הבדלה - עיתונות, יצחק הבדלה - תמ"א 38, תמ"א 38, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה