יצחק הבדלה קבוצות רכישה מתארגנות לא רק בדירות מגורים

השבוע נוכחנו שוב לדעת עד כמה גדולה התאוצה שתופס טרנד קבוצת הרכישה בשוק הנדל"ן הישראלי כיום. הטרנד לא רק מתרחש בקרב דירות המגורים, אלא גם בקרב חברות ההייטק.

מאת: יצחק הבלדה

יצחק הבדלה - קבוצות רכישהיצחק הבדלה – קבוצות רכישה

העיתון "גלובס" דיווח כי תוך חודשיים התגבשה קבוצת רכישה ברמת החייל בת"א. מדובר בפרויקט משרדים ומסחר במתחם סמל"ת שבשכונה אליו הצטרפו כ-85% מהחברים. את קבוצת הרכישה מארגנות קבוצת סופרין וקבוצת תדהר.

במתחם, המשתרע על פני 11.2 דונם, יוקמו ארבעה בניינים בני 6-7 קומות בשטח כולל של כ-35 אלף מ"ר. היקף הפרויקט צפוי לעמוד על 400 מיליון שקל. ההרשמה לקבוצת הרכישה החלה באוגוסט והיום נשארו מקומות רק ל-15% שטחים נותרים מתוך כלל שטחי הפרויקט. הצלחה זו מביסה את התחזיות של בכירים בענף הנדל"ן שהביעו בתקופה האחרונה סימני שאלה באשר להצלחתן של קבוצות הרכישה בענף הנדל"ן למשרדים.

לקריאת המשך המאמר-יצחק הבדלה

[יצחק הבדלה הוא מנכ"ל קבוצת נישה אחזקות נדל"ן העוסקת בתחום קבוצות הרכישה ותמ"א 38]

אודות יצחק הבדלה

יצחק הבדלה, מנכ"ל חברת נישה העוסקת ביזמות נדל"ן, קבוצות רכישה ותמ"א 38. ליצירת קשר: יצחק הבדלה 050-9901199 , 09-9558795 www.nishaa.co.il
פוסט זה פורסם בקטגוריה איציק הבדלה, יצחק הבדלה, יצחק הבדלה - עיתונות, יצחק הבדלה - קבוצות רכישה, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה